Solutionare dispute precontractuale
19.08.2021Preturi si tarife activitati conexe
22.11.2021DREPTUL LA INFORMARE al clientului final de gaze naturale
Prin lege, aveți dreptul de a fi informat, în relația dumneavoastră cu furnizorul de gaze naturale.
Aveți dreptul să cereți și să primiți, gratuit, înainte de semnarea contractului de furnizare, o copie a acestuia și a condițiilor standard de furnizare a serviciului, după caz.
Înainte de semnarea contractului de furnizare, Prisma Serv Company are obligația de a vă pune la dispoziție, în scris, următoarele informații:
- etapele și documentele necesare pentru încheierea unui contract de furnizare;
- ofertele-tip pentru care puteți opta, după caz;
- contractul corespunzător ofertei alese, după caz;
- prețurile și tarifele practicate.
Verificați înainte de semnare dacă în contractul primit sunt incluse cel puțin următoarele informații: - identitatea și adresa furnizorului;
- serviciul furnizat, nivelurile de calitate a serviciului oferit și continuitatea în alimentare, precum și termenul de începere a derulării contractului;
- prețul/tariful aplicabil;
- durata contractului, condițiile de reînnoire/prelungire a contractului și de întrerupere temporară a alimentării cu energie electrică/gaze naturale, dreptul de denunțare unilaterală a contractului;
- compensațiile/despăgubirile și modalitatea de rambursare aplicabilă în caz de nerespectare a nivelurilor de calitate a serviciului prevăzut prin contract, după caz;
- modalități de inițiere a procedurilor de soluționare a litigiilor și informații privind procedura de soluționare a plângerilor clienților finali;
Furnizorul dumneavoastră are obligația de a vă oferi, la cerere, prin intermediul punctelor unice de contact, un exemplar tipărit al procedurii privind obligația furnizorilor gaze naturale de soluționare a plângerilor clienților finali.
Prisma Serv Company este obligata să vă informeze în legătură cu orice modificări ale prețurilor, modului de facturare, de încasare sau ale altor condiții din contract, în mod direct și în timp util, într-un mod transparent și ușor de înțeles.
Dacă nu sunteți de acord cu modificările anunțate, aveți dreptul de a renunța la contract, respectând prevederile contractuale și legale în vigoare.
Dacă dreptul dumneavoastră de a fi informat vă este încălcat, vă puteți adresa Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei.
AUTORITATEA NAȚIONALĂ DE REGLEMENTARE ÎN DOMENIUL ENERGIEI Str. Constantin Nacu nr. 3, sectorul 2, București, România Număr gratuit: 0800800410; fax: 021.312.43.65
Prin lege, aveți dreptul de a fi informat, în relația dumneavoastră cu furnizorul de gaze naturale.
Aveți dreptul să cereți și să primiți, gratuit, înainte de semnarea contractului de furnizare, o copie a acestuia și a condițiilor standard de furnizare a serviciului, după caz.
Înainte de semnarea contractului de furnizare, Prisma Serv Company are obligația de a vă pune la dispoziție, în scris, următoarele informații:
- etapele și documentele necesare pentru încheierea unui contract de furnizare;
- ofertele-tip pentru care puteți opta, după caz;
- contractul corespunzător ofertei alese, după caz;
- prețurile și tarifele practicate.
Verificați înainte de semnare dacă în contractul primit sunt incluse cel puțin următoarele informații: - identitatea și adresa furnizorului;
- serviciul furnizat, nivelurile de calitate a serviciului oferit și continuitatea în alimentare, precum și termenul de începere a derulării contractului;
- prețul/tariful aplicabil;
- durata contractului, condițiile de reînnoire/prelungire a contractului și de întrerupere temporară a alimentării cu energie electrică/gaze naturale, dreptul de denunțare unilaterală a contractului;
- compensațiile/despăgubirile și modalitatea de rambursare aplicabilă în caz de nerespectare a nivelurilor de calitate a serviciului prevăzut prin contract, după caz;
- modalități de inițiere a procedurilor de soluționare a litigiilor și informații privind procedura de soluționare a plângerilor clienților finali;
Furnizorul dumneavoastră are obligația de a vă oferi, la cerere, prin intermediul punctelor unice de contact, un exemplar tipărit al procedurii privind obligația furnizorilor gaze naturale de soluționare a plângerilor clienților finali.
Prisma Serv Company este obligata să vă informeze în legătură cu orice modificări ale prețurilor, modului de facturare, de încasare sau ale altor condiții din contract, în mod direct și în timp util, într-un mod transparent și ușor de înțeles.
Dacă nu sunteți de acord cu modificările anunțate, aveți dreptul de a renunța la contract, respectând prevederile contractuale și legale în vigoare.
Dacă dreptul dumneavoastră de a fi informat vă este încălcat, vă puteți adresa Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei.
AUTORITATEA NAȚIONALĂ DE REGLEMENTARE ÎN DOMENIUL ENERGIEI Str. Constantin Nacu nr. 3, sectorul 2, București, România Număr gratuit: 0800800410; fax: 021.312.43.65